Inname materiaal seizoen 2017-2018

Wij zouden graag op een van de volgende dagen de uitgeleende materialen aan de diverse teams bij UD innemen en inventariseren.

Inname

Wij willen de leiders en trainers vragen zelf de materialen te komen inleveren. Hiervoor hebben wij 2 avonden uitgekozen en wel op:

6 juni 2018 vanaf 19.00 uur tot 20.00 uur (Frank Hazekamp en Ronald Pots)7 juni 2018 vanaf 19.00 uur tot 20.00 uur (Gerben O Oosterik en Hennie Meijer)

Bij de inname en inventarisatie zal gebruik worden gemaakt van bijgaand document die wij samen met de leiders / trainers zullen doornemen om te kunnen inventariseren wat er stuk is en of ontbreekt.

Eric Analbers en Frank Hazekamp zullen de kleding, ballen etc. tellen en controleren en aansluitend aanvullen en of vernieuwen voor het nieuwe seizoen.

Ook de doelen (incl. netten), cornervlaggen, ballenvangers zijn geinventariseerd en worden gemaakt en of vervangen.

Uitgifte

De uitgifte datums zullen bekend worden gemaakt, kort nadat de teams en de indeling bekend zijn. Dit zal uiteraard ruim voor aanvang van de nieuwe competitie plaatsvinden. Hierover worden de nieuwe leiders en trainers aansluitend geinfomeerd.

De uitgifte zal per team gedaan worden en zullen wij m.b.v. de materiaal lijst nog eea doornemen aangaande de uitleen.

Wij vertrouwen erop jullie hiermee te hebben geïnformeerd en mochten er vragen en of opmerkingen zijn, dan horen wij dat graag.

Tot 6 of 7 juni aanstaande